tirsdag 29. mai 2012

Tilbake til hverdagen


Atlanta Bartlett

Da var vi ferdige med lang helger for i år:-) Godt å bli kvitt dem, hihi!
Siden det er streik idag er vi flere hjemme på dag tid enn vanlig, men turboprinsen
 er som flest mannfolk, grei å ha med å gjøre så lenge det går hans vei.
Idag er det krafttak på husmorsfronten, skal innrømme mine husmorsplikter
har blitt kraftig neglisert i disse tropetemperatursdagene. Så da er det 5 store
 ikea poser med klær som skal brettes og det skal ryddes OVERALT!.
Gudskjelov imorgen kommer vaskedamen, ja jeg vet det er skikkelig
 luksus siden jeg er hjemme i permisjon, men jeg får bare vasket litt og litt.
Da flytter støvet seg bare rundt før jeg rekker over hele huset. mens en vaske
dame får vasket hele huset uten at noen unger henger i beina.  

Bildene over har jeg vist frem før men synes de
 er så fine at jeg bare måtte dele med dere igjen. 

Ha en fin dag om du er i streik eller ei.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Så fine bilder :) Duse fine farger :)

    Kos deg med ekstra dag hjemme med turboprinsen :) Han er jo bare så søt :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Så herlige bilder, likte godt den sofaen:)
    Håper du er kommet vel i havn med alle dine plikter for dagen:) og at turboprinsen og du har kost dere!
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...