torsdag 6. januar 2011

Den som leter den finner



Kilde:Ukjent


For å gjøre det litt lettere ved legging av gulvfliser på badet i
henhold til slukene hadde jeg lyst til å finne noen
 mosaikk fliser som ikke var helt vanlig.
Jeg bestemte meg for hexagon / sekskantete hvite marmor fliser som
var polerte slik at det er mindre sjanse for at de gulner hvis det skulle
komme noe syreholdig veske på de. Men i Norge var ikke dette lett,
 men takket være det internett er dette nå lokalisert og jeg holder
meg innenfor budsjettet. Som du kanskje skjønner er det mye som skal
på plass disse dagene. Er bedre å være ute i god tid da får du det du vil
og ingen avgjørelser blir i hu og hast.

Føler jeg står på startstreken til mitt livs maraton.
Klar - ferdig- innred!!!

4 kommentarer:

  1. Ser flotte ut.. blir gøy å se det ferdige gulvet... ang lampeskjerm til Tine K den er jo bare såå lekker, imponerer meg veldig om du kan sy slike.. jeg er ubrukelig med synål og symaskin
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  2. Nydelige fliser!! De likte jeg. Du har en spennende tid forran deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei,

    Hvor fant du de sekskantete gulvflisene?

    SvarSlett
  4. ja, jeg leter etter det samme, vil du ikke være snill og fortelle oss hvor du fant det og prisen :)

    Takk

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...