tirsdag 11. januar 2011

Så var det min tur


Bildet tatt av MEG

Jøss, trodde det ikke skulle ta så lang tid for noen
 anonyme skulle legge igjen en negativ melding.
Jeg er fullstendig klar over at det er mange lånte bilder,
 men dette skyldes flere ting. Jeg holder på å BYGGE huset nå
- derfor svært lite interiør å vise frem derfra.
Alle bildene iforbindelse med husbyggingen er tatt av meg/pappa.
Og hvis man har fulgt med så liker jeg ikke å ta bilder
 da jeg har et udugelig kamera. 

Men er du interissert i de bildene jeg har tatt
kan du blandt annet se:
Shopping i Sverige HER, Stoff til QuiltingHER,
turboprinsens soveromHER, Hovedsoverom HER,
gangen HER, introduksjon HER,
alt i forbindelse med husbygginge HER

Jeg lever etter regelen: har man ikke noe pent
 å si til noen, så ikke si noe.
Jeg er ikke sur eller noe, men greit om man hadde mot
 nok til å stå inne for det man sier og ikke skjule
seg bak anonym.

Forresten til alle dere der ute i nettverden har dere
 fått med dere denne nyheten:
En dame i USA har opplevd enorm nettmobbing.
Hun har saksøkt Google, at de skal spore opp hvem som
har stått bak dette. Damen har fått medhold i retten
og Google har derfor ca 15 dager på seg å finne frem til den skyldige.

Har du noe du skulle si som du ikke ville sagt ansikt til ansikt,
så er det kanskje ikke så pent å si det på nettet?

Klem fra en smilende og fornøyd Elisabeth:-)

9 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg! Feigt å skjule seg bak "anonym" og det er jo unektelig lite vits i å legge igjen sure kommentarer :) Blogglesning var jo sist jeg sjekket helt frivillig! Syns du presenterer din mening på en fin måte i dette innlegget :)

    Og ps. jeg liker også lånte bilder jeg! De er jo så absolutt til inspirasjon og glede :)

    Stå på, flink er du!

    SvarSlett
  2. Heisan.

    Personlig setter jeg stor pris på dine flotte "lånebilder", de gir masse inspirasjon til en som ikke er så flink til å lete selv :) Så takk til deg.
    Og jeg er så enig, disse sure kommentarene er lavmål og ukultur - og som nevnt over her - det er jo helt frivillig å lese en blogg.
    Klem, Inger Lise

    SvarSlett
  3. Utrolig hva folk bruker energien sin på!! Det er faktisk bare å la være å se på bloggen om man ikke liker den! Jeg persolig liker blogger med "lånebilder" og bloggen min er i samme "bås".
    Jeg får som sagt masse inspirasjon, og gleder meg til å se mer...

    SvarSlett
  4. Stå på! Synes det er spennende å se bildene du legger ut:)
    Patetisk å skule seg bak "anonym".
    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg fant bloggen din for kort tid siden, og har kost meg med å kikke gjennom absolutt hele.
    Selv har jeg veldig lite lånebilder, men det er mest fordi jeg ikke har tålmodigheten til å sitte og plukke frem fine bilder fra nettet. Og derfor er jeg bare sååå glad for at andre gjør det. Og du er riktig så dyktig på å finne frem bilder som er en fryd for både øyet og inspirasjonen. :)

    Blås langt i slike anonyme! Slike kommentarer blir nærmest morsomme... så lenge det ikke skalerer til rene sjikanen altså.

    Klem fra en veldig fornøyd ny følger!

    SvarSlett
  6. Jeg synes også du har en kjempefin blogg!! Bildene du legger ut er kjempefine og veldig inspirerende :) Leser bloggen din HVER dag :) Keep up the good work :) Og lykke til videre med husbyggingen, er kjempemisunnerlig ;) Trine

    SvarSlett
  7. er ikke det litt snålt da? Alle som følger deg vet jo at du driver med husbygging og jeg har bare tenkt at du samler all mulig inspirasjon og bilder som du kan ta med videre til det nye huset ditt. Vi har alle forskjellige bloggere. Ingen regel om at man må legger ut bilder av det og det for å være godkjent. Nei fortsett du, syns du er utrolig flink til å finne nydelige inspirasjonsbilder. Har faktisk lagret ned mange hos meg til egen inspirasjon. Ha en flott dag. Klem

    SvarSlett
  8. Eg e kjempeglad for at du har lånte bilder, ellers hadde eg ikkje funne fram til nettsidene du viser til :) (viss man later som bildene er ens egne når de ikkje er det forstår eg at folk blir sure, men det har du jo aldri gjort.) Gleder meg uansett til å sjå dine bilder fra nye huset! Veldig misunnelig på alle som får bygge hus! :D Klem fra Grete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...