mandag 10. januar 2011

Er det Snøhvits hjem?






Veranda

For en velkomst i hallen til dette hjemmet.
En overdimensjonert lampe gjorde seg virkelig her.
En slik sengegavel kunne jeg tenkt meg, men i litt mindre
skala da det ikke blir 5 meter under taket.
La du merke til lampeskjermene på soverommet?
I bakvendt land der kan alt gå ann .........

Mandag og ny jobb uke, egentlig er jeg VELDIG klar
for langferie eller rettere sagt sommerferie.
Må vel smøre meg med litt tålmodighet.
Noen som har begynt å planlagt sommerferien ennå?
Jeg får hive meg på deres ferieer i tankene,
min ferie blir vel maling, maling og atter maling.
Ser det var utrolig mange besøkende i helgen,
 og det er svært hyggelig.
Var ikke lett å finne litt ny inspirasjon på nettet,
 virker som alle internettsider med interiør har ikke
kommet seg helt etter julen. Jeg venter i spenning, er
umettelig på inspirasjon om dagen:-)

Ha en fin mandag så lenge ♥♥♥

1 kommentar:

  1. WOW - ja hvorfor ikke :)
    Liker din blogg, legger meg til som følger nr. 100 faktisk :) !! ; og ser frem til flere innlegg.

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...