onsdag 12. januar 2011

Klarer du å finne de?




via Made in Heaven blogg

Kilde: ukjent

Jeg er på leting etter denne typen flis i eksakt samme farge.
Noen som har noe tips. Jeg fant noen lignenende på
Little England Design i Norge men det kostet 11,- kr pr flis,
litt stiv pris synes jeg.

Aldri så negativt at det ikke kommer noe positivt ut av det.
Siden jeg fikk litt ukonstruktiv kritikk, har jeg hørt fra flere
 av dere at dere er innom hver dag, og det varmer så UTROLIG.  
Og jeg garanterer at når alt har kommet på plass i det nye
 huset er dere de første som kommer til å få se.
  Jeg har mange DIY prosjekter som skal lages og deles.
Egentlig så syr jeg en del, men dette har jeg hverken tid
eller lyst til nå.

Takk Elisabeth, jeg skal "krya" på meg. Jeg har bodd i
Sverige så jeg kjenner godt til det utrykket:-) 
Helt utrolig vondt hele kroppen kan verke når
man har influensa. Jeg har tenkt meg på jobb imorgen,
 noe som egentlig er idiotisk men jeg har ikke samvittighet
 til å holde meg hjemme. Vet papir bunken vokser for hver
dag jeg ikke er der.

Klem fra Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...