torsdag 6. januar 2011

Listverk drømmen :-)


 Pippa Jameson

Atlanta Homes and Liftestyle

An angel at my table

House to Home

Kan du skimte fotlistene på bildene?
Det er slike lister jeg ønsker meg.
Det går faktisk ann å skaffe hos de fleste leverandørene i Norge.
Men da har de kanskje ikke den typen list jeg ønsker
 som karm- og dørlist. Men her om dagen kom jeg over en god ting.
Så flott med slike lokale trelistprodusenter.
De hadde ikke noe av det jeg var på kikk etter, men for en service.
Det var bare å ta med seg prøver av det jeg øsnket så skulle de
lage akkurat det jeg ville ha i riktig bredde:-)
Og til en god pris, kan det bli noe bedre.

Så tusen takk til Løvbergsmoen Sag & Høvleri,
you made my day!!!
Dette er gutta jeg kommer til å bruke - til MYE.

Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

  1. Stilig :) Dette blir bra!
    Gøy med ting som er spesiallaga kun til deg ;) Ha ein super dag! Klem fra Grete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...