tirsdag 4. januar 2011

Blanke ark og nytt år


Angus Mcritchie

Så var hverdagen her og et nytt år har startet. 
Allerede igår kunne jeg kjenne på den første klumpen i halsen da
det slo innover meg at det er BARE 15 uker til påske!!!
Påsken kommet il å bli hardjobbing, men av den morsome sorten
- maling , legge gulv montere kjøkken åååå blir morsomt:-)

Jeg har ikke glemt dere, men hadde noen pc frie dager.
For å si det sånn- jeg vet hvor ungen våres
 har fått laken skrekken fra. hihi.
Både jeg og Husbonden har gått som
halvzombier de siste dagene etter nyttårsaften.

Igår hadde jeg fri, og fikk gjort unna sinnsykt mange
 ærend i forbindelse med husbyggingen.
Mange gode ting og noe litt dumt.
Trenger litt tips fra dere, men kommer
 tilbake til dette senere idag.

I'll be back

2 kommentarer:

  1. I always feel the need for fresh, white images once January hits. Wishing you all the best for 2011!!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Ønsker deg et strålende
    godt nyttår med masse kreativ inspirasjon og energi :):)
    Klem, Inger Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...