torsdag 13. januar 2011

Jeg har en ny favoritt



Hørte denne sagen idag, og må si dette
er en ny favoritt. Litt utenom det vanlige.
Vet ikke hvordan jeg lager en playknapp,
så der for lagd link til youtube.
Lyst til å høre på den klikk på linken nedenfor.


Vet du hvordan man lager playknapp på musikk
 på bloggen,så rop ut. Det har jeg lyst til å lære meg:-)

Og til oss interiør fanatikkere -
legg merke til leiligeheten i videoen.
Tenk å få pusset opp den!!!
Mange lekkre detaljer i takene blandt annet.

Klem Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Hun er en av mine favoritter også! :) jeg anbefaler den første plata hennes også.
    Den er utrolig fin!

    SvarSlett
  2. Going straight there !!!!!!!!!! Må visst sjekke opp både sang og leilighet ;))) Når jeg er på youtube for tiden og ikke ser på nye WII spill sammen med minstemann hører jeg på Paloma FAith,hun har en rå stemme.Søk henne opp skal du se:)))
    Da dro jeg på en siste surf for natten...aner en bra sang i vente;:))
    God helg til deg og dine!!!
    nattatoveklem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...