mandag 17. januar 2011

Ja ,takk litt pynt






Lucyina Moodie

Da blir den kommende uken rolig for min del.
 Blir sofaen , dyna og varmt drikke resten av uken.
Fikk streng beskjed av Husbonden i natt:
imorgen skal du til legen!
Og jeg skjønte vel selv at det var for det beste.
Dommen ble- hjemme uke.

Kunne ønske det hadde dukket opp en lite fe,
og tryllet rundt meg slik at det ble like
koselig som på bildene. 
Kjære Husbonde, vet jeg ikke kan kreve mer
av deg nå men jeg ønsker meg roser som
kan pynte opp utsikten min om dagen:-)

Vi får se om det dukker opp, du skjønner han
leser igjennom bloggen min hver kveld.

Klem fra Elisabeth



4 kommentarer:

  1. Huffda, god bedring :)
    Store doser c-vit. og så mye hvitløk/løksuppe osv. som du (og omgivelsene) kan klare er en kur
    som virker for meg :)
    Klem, Inger Lise

    SvarSlett
  2. Huff, sånn kan det gå...God bedring til deg!

    Lekre bilder!:) Fin stemning, flotte komposisjoner og nydelige farger:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hihi....di lille lure:))))
    Tipper på det blir en nyyydelig bukett til deg i morgen,og enda bedre om helsen går rette veien!!!!
    God Bedring:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  4. Å, så nydelige bilder! Herlig stemning og farger :)
    God bedring med influensaen din! Jeg har heldigvis tatt vaksinen, for jeg tenkte "aldri mer" etter svineinfluensaen ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...