lørdag 8. januar 2011

Badekar, kan krysses av listen


Atlanta Homes and Lifestyles

Dette er drømme badekaret mitt:-)
Men det er og kommer til å forbli en DRØM.
Men jeg synes vi har kommet ganske nært,
med det vi har kjøpt.
Lurer du på hvilket vi har valgt kan du se HER  
Det kom til Norge i forrige uke, men før jeg fikk kikket
 på det hadde Husbonden bestilt budbil og sendt det videre.
Så nå står det å venter på meg i garasjen til svigers.
Blir spennende å se det komme på plass.
Husbondens største bekymring var om det var stort nok til at
begge kunne sitte i det samtidig. Og etter ryktene som går
kan han slappe av - det skal være god plass.
For en stund tilbake skrev jeg at jeg ønsket meg en lyskrone
eller noe lignende på badet, men pga våtromsnormen er
 ikke dette å få tak i.  Men jeg gir meg ikke der.
Kan jo henge opp en uten at det er strøm i den,
er jo tross alt det visuelle inntrykket som teller:-)

Det skulle la seg gjøre , noen som vet?

Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Oi, flott badekar!:) Men enig med deg, det er nokså nært det dere valgte...synes det var nydelig også!:) Gleder meg til å se bilder når ting er på plass;) Ønsker deg en fortsatt fin helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei!så fin blogg du har og ikkje minst så fint badekar!!=)kan eg få spørre kor dåkke kjøpte det hen?er på utkikk sjølv etter ett badekar,så alle tips mottaes med takk:)fortsatt god helg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...