onsdag 12. januar 2011

Jeg fortsetter min ferd


Journal de la Maison



Lucyina Moodie

Tusen takk for alle deres søte ord. Det varmer alltid.
For å kunne ta fine bilder er det veldig vesentlig med dagslys,
men når det er mørkt på morgenen når man drar til jobb
og mørkt når man kommer hjem fra jobb er det ikke lett.
Og i helgen er vi stort sett borte så derfor lite bilder fra
mitt nåværende hjem Sånn da var vi ferdig med det.

Ha en riktig fin dag, jeg fortsetter min ferd på sofaen.
Er så heldig at influensaen ha gjort sitt inntog
- JIPPI:-)

Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Lekre bilder:)Håper du har det fint og koser deg og:)Ser under her at du har fått en surmelkommentar...ja de skal bare passe seg disse der..for det er mulig og spore dem opp...
    Ha det godt så lenge...gleder meg til huset begynner og komme i orden:)
    klemklemklem

    SvarSlett
  2. Krya om dig...som de sier i Sverige. Og gi blaffen i "surmaga" kommentarer.

    Husk det er frivillig å se på bloggen din. Du tvinger jo ingen. Jeg følger med på masse blogger, har ingen blogg selv.. Og din er en av de jeg er innom daglig.

    Mvh Elisabeth
    elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...