torsdag 27. januar 2011

Mistet min Mojo?!




Barry dixon designer

Synes du jeg har vært litt taus om dagene,
ja da har du så rett som det kan bli.
I den nye jobben går det i tall og papirer
( ja i denne dataverden er det MYE papirer).
 Det er ikke nødvendig at jeg prater på flere dager,
 mens i den gamle jobben hadde du ikke stemme en
dag kunne du ikke utføre jobben din.
 Er nesten som jeg har mistet mojoen min,
har mistet helt skravleviruset.
Hm, hvem skulle tro det kunne skje?!

Hva synes du om sengegavelen?
Minus speilet synes jeg den var døds kul.

Nå skal jeg se på:Millionær i forkledning .
Er det egentlig noen som ser på det??
Må innrømme jeg feller en liten tåre til slutt når de så 
 generøst deler ut penger til folk som virkelig trenger det
 og som prøver å gjøre seg fortjent til sin stjerne i himmelen:-) 

Klem fra tause Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...