lørdag 22. januar 2011

Pynt i januar






El Mueble

Januar månede kan være ganske stor kontrast i
forhold til desember.
Føles tomt i stua når all juleynten er fjernet,
men gjør som dette hjemmet og pynt med masse lys.
Ikke bare hjelper det på hyggen, men også varmer
litt ekstra nå som strøm prisene er så høye. 

Vi har vært på hoppeloppeland tidligere idag,
og det var morro for både stor og liten.
 Men man merker jo at man ikke er like smidig
 etter et par barnefødsler. 
Nå skal jeg sette med ned å telle,
høres det morsomt ut eller? Skal telle hvor mange
meter vi trenger av de ulike listene.
Sliter ikke med fritids syssler jeg:-)

God lørdag:-)

Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Dårlig med besøk fra meg i det siste, men her kommer et livstegn fra denne kanten. :) Har sittet og bladd meg nedover i mange flotte inspirasjonsbilder. Så ser jeg at du har fått en ugrei kommentar. De må du bare glatt overse. ;) Slike mennesker er oftest kun misunnelig og har behov for å rakke ned på andre for å føle seg bedre seg. Ikke noe å bry seg om. Etterhvert som en blogg blir større og man får flere leser, er det alltid en sjans for at noen kan legge igjen slike kommentarer. Med mine hittil 122 000 besøk har jeg ikke mottatt en eneste negativ kommentar. Kommer det noen så kommer jeg bare til å slette dem. Vi har tross alt selv valgt om vi vil legge ut bloggene våre til allmenn beskuelse, og da er det fritt frem for folk å mene noe om bloggen eller om oss. Det må vi ta med i betraktningen når vi velger å ha en åpen blogg.

    Mannen min og jeg har to blogger til som vi har valgt å være lukket og kun tilgjengelig for spesielt inviterte.

    Takk for at du vil dele dine bildefunn fra nettet. Så blir det spennende å følge dine egne bilder etterhvert som huset skrider frem. :)

    Ønsker deg og dine en deilig helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...