søndag 16. januar 2011

For en mann:-) En husmormann!!


Southernliving

Det har vært litt av noen dager.
Jeg skrev for noen dager siden at jeg hadde fått influensa,
 men var visst bare en smake bit av det jeg hadde i vente.
 Og jeg tåler ganske mye når det kommer til sykdom.
 Så visst du er i tvil, så kan jeg anbefale deg å ikke prøve
 denne influensaen- tror det er en av de verre jeg har vært borti.
Jeg har bestemt meg, fra nå av skal jeg alltid ta influensa vaksine.
Og ikke nok med det så fikk turboprinsen omgangssyken
 og kastet opp i hele natt. Så for å si det mildt
Husbonden har fått kjørt seg bra noen dager nå.
Men han har vært fantastisk:-)

Da har jeg vært på beina mer enn 15 minutter,
 og er totalt utslitt.
Back to bed!!!

Tusen takk for hyggelige kommentarer i det siste,
jeg kommer tilbake sterkere og da stikker jeg innom deg:-)

Klem fra Elisabeth 


4 kommentarer:

  1. Å huff da...da ønsker jeg deg god bedring..og sov godt...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Off, håper de snart er helt frisk igjen...
    Husmormenn liker me!! Eg strak på sofaen og venter på heimelaga knekkebrød og skillingsboller laga av Mr. Husmor :D
    Me e ganske heldige ;)

    SvarSlett
  3. Stakkars deg. Influensa er riktig ille. Du kan jo trøste deg med at du nå er immun mot denne typen influensa resten av livet. Så det er lenge til at du kommer til å bli syk av influensa igjen. Du trenger ikke å bli syk igjen før virusets dna har forandret seg veldig mye. Jeg hadde influensa i 2007. Ennå nyter jeg godt av immuniteten, for viruset har ikke forandret seg så mye siden da.

    Du trenger helt sikkert ikke noen influensavaksine de første 5 åra. Hvis vi ikke får en stor pandemi igjen med et helt nytt virus.

    Fortsett med å ta vare på deg selv og ditt barn. Beste måten å komme seg etter omgangsyken er å blande eplejuice og farris halvt om halvt. Loff eller mariekjeks for å binde magen.

    Mvh Elisabeth

    elisabethsved@hotmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...