mandag 24. januar 2011

Nye tak og hverdagsmodus


Countryliving

Da er det å ta fatt på hverdagen igjen, og siste rest av januar.
Denne måneden ble ikke akkurat slik jeg hadde sett for meg.
Men slik er livet, jeg føler jeg forbereder meg for et maraton,
 mitt livs maraton. April og mai, blir en prøvelse.
Så den som lever i juni får vite resultatet.

Eller hvordan står det til meg alle der ute?
Siste tiden har jeg ikke vært bloggbar,
men nå er det litt på vei.
Tusen takk til alle som har tatt turen innom,
jeg har ikke vært så flink til å følge med.
Men håper at nå snur trenden og jeg er
hands-on framover.

Ha en fin mandag 

Klem fra Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Min erfaring er at livet generelt sjeldent blir som man tror. :O
    Viktig å ta seg tid til å fylle på batteriene når man har slike utfordrende tider, bare å stå på :) Lykke til *♥*

    SvarSlett
  2. så fin blogg du har :) Deg må jeg følge!

    SvarSlett
  3. Kjempe fin blogg du har. Jeg likte bildet av keramik-pottene som er brukt til bestikk.

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hei=)
    Nei, det blir ikke alltid helt som planlagt=) Men, vi får da prøve så godt vi kan å nyte plan B;)

    Ønsker deg og dine ei flott uke=)

    SvarSlett
  5. herlige keramikkpotter til bestikket!! Og lykke til med ditt "maraton" - håper du kommer smilende i mål...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...