tirsdag 11. januar 2011

Elsker Howard møbler










Skona Hem

Bare simpelten elsker slike Howard stoler, sofaer og puffer,
ja hele kolleksjonen. Synes de har det lille ekstra.
Hvitt trekk tror jeg ikke hadde
fungert så bra hos oss nå, men fint er det. 
Sist jeg var i Sverige var jeg innom Mio (butikk kjede)
 de solgte akkurat de samme Howard møblene som de har
på Bohus, men da til halve prisen i forhold til Norge:-)

Vi har Howard sofaer i beige, men med dun puter.
Eneste som er litt dumt er at de må fluffes ofte for å se fine ut.
Dette er noe man slipper hvis man velger skumgummi puter.
Men når skumgummien blir nedsittet så er den slik,
 men dun holder seg lengere.

Et lite tips til den som er på jakt etter slike møbler.

Klem fra Elisabeth




2 kommentarer:

  1. Hei! Det er en stund siden jeg lagret bildene i mappen min. Men jeg tror det var I Canadian House and Home og så vet jeg at Elle Decor har vist bilder fra det samme kjøkkenet. Forsøkte å finne tilbake huset men uten hell. Men som sagt vist du leter litt kanskje du finner det:))

    SvarSlett
  2. Har du ikke et eneste eget bilde?Alt er jo "lånt"fra div. blader...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...