søndag 10. februar 2013

En hilsen til alle mødre

 
Happy Morsdag til dere alle:-)
Har dagen vært bra så langt?
 
Igår hadde jeg en flott dag i Oslo men masse shopping,
 skravling og litt interiør veiledning. Jeg fikk en liten smakebit av den
 gamle Elisabeth, startet dagen med selvpleie og hadde til og med tid
 til å ta frem lipplineren og pynte på truten. For noen er dette kanskje en selvfølge
 men slik mitt liv er nå skjer det svært sjeldent, ikke en dusj altså....men lippliner..hehe
Og med det nydelige været så fikk man litt påfyll med både det ene og andre.
Skal vise frem noen av godbitene jeg kjøpte imorgen.
Nå blir det familietid resten av dagen:-)
 
Ha en fin fin dag og bruk dagen til det du har lyst til!
 
Klem fra meg, Elisabeth
 


3 kommentarer:

  1. Kjære Elisabeth!

    Så fin blogg du har. Tusen takk for en hyggelig kommentar fra deg i dag. Det er en glede å fortelle deg at du har vunnet et gavekort til kr. 500,-
    Send oss adressen din så kommer det i posten til deg.
    Håper dagen din har vært fin!

    Med vennlig hilsen Home & Cottage v/Marianne marianne.kinder@homeandcottage.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå ble jeg skikkelig glad.
      Mail er sendt dere:-)

      Slett
  2. Håper du har hatt en kjempe koselig dag:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...