fredag 15. februar 2013

Flotte former



Titter innom en tur for å ønske alle en riktig god helg, 
og til de som er så heldige å ha vinterferie - en riktig flott vinterferie.

På bildet ser du en av lysestakene jeg kjøpte på salg i helgen.
 Det var så latterlige billige så jeg tok likegodt en i hver størrelse. 
Hele staken er lys, men jeg synes formen/konturen på de er så flott
 så jeg har tenkt til å endre litt på de slik at jeg kan bruke de uten at de
 brenner helt ned. Skal vise resultatet senere...hvis det funker:-)

Lite tips til de som savner peis, 
NRK skal sende 12 timer med ved og  bilder flammene i peisen!!!!
Så her har du sjansen til en romantisk innslag ikveld:-)

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Hihi , har peis og akvarium liggende inne på "Alt i boksen" Kos deg i helgen :-)

    SvarSlett
  2. Så fine lysestaker! Skjønner du måtte ha med deg to hjem ja :o) Ha en strålende helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Disse var kjempefine :)
    Morsomt å finne slike skatter på salg.
    Ønsker deg en kjempefin helg.
    Her skal vi ha familieselskap for begge jentene i huset :)
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...