mandag 11. februar 2013

Nyeste innkjøp fra Palma


 
HEI.....kjære lesere, hvordan har dagen vært så langt?
 
Her ser du et av mine siste innkjøp, den største puten.
Kan fint brukes på begge sider, den er fra by Nord.
 
Jeg stod lenge å vurderte den, så slo jeg tanken fra meg.
 Men vips så kom en tekstmelding fra Husbonden: hvis du forsatt
 er på shopping får du 500 kr i morsdagsgave til å kjøpe noe du har lyst på:-)  
Den luringen, så slapp han unna å finne på noe selv, men på den annen side
 så kjøpte jeg meg det jeg hadde lyst på:-)
 
Idag har jeg prøvd flere ganger å komme meg på nett uten hell.
Men tro jeg ble glad da jeg endelig kom på nett og så jeg hadde blitt
 trukket ut som 1 av 3 heldige vinnere av gavekort på 500,- kr på
Home & Cottage sin morsdag giveaway(ekstrem smilefjesoverheleelisabeth)
Da er det bare å glede seg til neste bytur!!
 
Klem fra meg, Elisabeth

 

4 kommentarer:

  1. Puten var bare kjempe fin, herlige farger:)
    Så gøy med premie:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og fine puter.
    Så deilig å kjøpe det man vil:) Selv fikk jeg et gavekort i en klesbutikk, skal bli godt å få freshe seg opp litt etter fødsel:) Wee!

    Nyt uken og premien!
    Klem fra Margit

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med premie :) da kan man shoppe med godnsamvittighet :)! Utrolig kul pute. Klem klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...