onsdag 13. februar 2013

Lyset...


Så deilig det er nå fremover når man merker det blir 
lengre og lengre lyst på ettermiddagene:-)
Endelig går det å gjøre noen ærender og komme litt senere hjem
 og allikevel ha tid til å knipse noen bilder i dagslys. 
Det er uten tvil da man får de beste bildene:-)

Jammen meg har jeg vunnet nok en giveaway, tror jeg må ta en kupong 
på vikinglotto idag med den vinnerlykken jeg har om dagen!

Ønsker alle en flott onsdag, nå skal jeg sjekke opp om symaskinen
min er ferdig på reparasjon for jeg har flere prosjekter jeg skulle hatt ut av hodet.

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at Lotto´n går i boks!! :-) Lykke til!
    Fin sofakrok, og hurra for mere lys!
    Ha en fin dag =)

    SvarSlett
  2. Angående fingermerker på rustfritt stål.
    Ja, om du smører stålet med vanlig matolje så skal det funke fint. For å få tatt bort vanskelige fingermerker så bruker jeg Jif universalspray ( sånn blå).

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...