onsdag 6. februar 2013

Et lite innblikk





God onsdag, jeg henger visst ikke helt med for 
først trodde jeg det var tirsdag.
Skal si ukene flyr...
Her i gården er det masse å rydde opp etter helgens utflukt.
Så slo tanken meg skal jeg gidde å tømme resten av bagene da
 vi reiser bort igjen neste fredag??!! Kanskje bare fylle på med litt mer
 og vips så ligger jeg foran skjemaet...er det lurt?

Ovenfor ser du planene jeg holder på med, det er ikke til meg men en god nabo.
Hun gav meg en pekepinn på hvilke farger hun ønsket.
Har også vært å sett på litt møbler, pallen fra Halvor Bakke
 er bare helt perfekt til dette interiøret. 
Må ta opp tråden på kjøkken planleggingen idag da det 
tilslutt gikk rundt for meg igår kveld. 
Det tar myyyyye tid å planlegge et funksjonelt kjøkken.

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth.

    Vi kunne tenke oss å bruke et av dine DIY tips som månedens bloggertips i BoligDrøm. Har sendt deg en e-post. Send meg gjerne en tilbakemelding på tonja.folkvard@egmonthm.no om du har tid og mulighet. På forhånd takk!

    Med vennlig hilsen,

    Tonja Folkvard
    Reporter
    BoligDrøm

    SvarSlett
  2. Heisann, aldri vært så glad i lyseblå, men dette var fantastisk fint! Lekre stoffer! Dette kan du!
    Lykke til med prosjektet!

    Ingjerd

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ingjerd

      Lyse blått kan være så mangt, men med en dæsj grått i synes jeg det kan være riktig så lekkert! Vi har faktisk lyse blå vegger på kjøkkenet, ryktene sier at fluer er visst ikke så glad i blått og derfor kan dette være en smart farge å ha blant annet på et kjøkken.

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...