fredag 22. februar 2013

Godbiter
















God fredag, her har det vært litt problematisk å komme på nett 
derfor en liten stund  siden du har hørt fra meg:-)
Idag tok jeg meg en liten runde og tittet alene, 
det finnes mange små spennende butikker her på Røros over 
er bilder fra en av dem. Her var det flere godbiter som fristet.

Idag fant jeg et flott pelsteppe som jeg likte svært godt, litt dyrt
 for meg nå men som mannen sa :det er lov å prute:-) 
Må tenkte litt til imorgen, da er det siste dagen og vi setter 
snuten hjemover igjen iløpet av dagen.
Nå sitter jeg å vurderer skal jeg hive meg avgårde på fest eller
 holde fortet sammen med Husbonden??!!

God helg

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Her var det mye fint :)
    Skader ikke å prøve å prute.
    Ønsker deg en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Masse herlig inspirasjon og flotte ting:)
    Ha en strålende helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Rørosmartna :o) Kjempemasse flott og se på her ja! Ha en strålende lørdag! Klem fra Nina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...