mandag 25. februar 2013

Vårsolen titter inn



Hei og hopp, hvordan går det med dere?

For et deilig vår vær det har vært de to siste dagene. 
De siste dagene har flydd unna. 
På lørdag reiste vi hjem fra vinterferie, på hjem veien fikk jeg et
 tilbud å bli med ut på middag. Det er veldig ofte fristende å svare; nei vi 
tar det senere, når man er sliten... men tenkte her er det bare å kjøre på.
 50 min etter vi kom hjem var 3 unger i seng , mor hev på seg litt krigsmaling
 og nytt antrekk og dermed bar det ut på by'n. 
Jeg kjenner dessverre altfor mange som sier nei i siste liten på ting, 
noe som er fryktelig irriterende når man har ordnet istand.
Moro ble det, selv om jeg fikk svi for det igår.
Men man lever bare en gang, selv med en ukonsentrert mor var vi i akebakken,
 og hadde en koselig dag sammen med gode venner.

Kanskje man skal bli litt flinkere til å ta ting på sparket?!

Her ser du vår solen titte inn på turboprinsens rom.
Ikke noe Spiderman gardiner her i gården!!!

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...