søndag 17. februar 2013

Og så i min favoritt farge!




God kveld alle sammen, puh... gikk liksom fra meg denne helgen.
Idag har det vært hurra meg rundt med besøk ut og inn,
 og masse knall og fall for hun minste.
Stakkars liten når hun la seg hadde hun kul i pannen, kutt over øyet og
 Donald kul i bakhodet, ikke så lett når man har større søsken med høyt tempo!!!!

Her om dagen kikket  jeg på Anette Willemine sin blogg,
der kom jeg over noe som fikk mitt rosa lille hjerte til å hope litt ekstra. 
Disse rosa koppene falt jeg helt pladask for ......
Hev meg rett på nett og bestilte ...men så slo fornuften inn og jeg
 pusset ut hele bestillingen...har det skjedd deg noen gang.

Synes koppene er bare så utrolig søte:-)

Klem fra meg, Elisabeth

1 kommentar:

  1. Skjønner at du falt for disse krusene, det gjorde nemlig jeg også med en gang jeg så de her hos deg:-) Vet du leverandør?

    FLOTT blogg du har, masse inspirasjon.

    Gro

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...