torsdag 28. februar 2013

Tine K favoritt nyheter

                    

God torsdag alle lesere.

Til helgen skal jeg og Husbonden til Oslo i jobbforbindelse. 
Vi skal bo på Grand Hotel,
 så lørdag blir det vindus shopping i sentrum.

Idag tittet jeg på bloggen til Home & Cottage, en av mine favoritt butikker.
Til min store glede har de 20% rabatt i alle butikkene sine frem til lørdag:-)
På bildet over var det masse godbiter fra Tine K, 
og tror flere av disse passer SÅ fint på kjøkkenet vårt.
Liker den lyse blåfargen, gleder meg til å ta en titt.
Og de kurvene med sølvglitter på i striper- me like!!
Jeg vant jo tross alt et gavekort på 500,- kr på H&C for
 en liten stund siden:-)))

Klem fra meg, Elisabeth 

4 kommentarer:

  1. Blåfargen er skjønn - det store fatet fikk bli med meg hjem fra før-åpningen av H&C på Sandvika Storsenter igår :) Og kunne gjerne tatt med masse mer også!

    God tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ heldig du er som fikk tatt turen på før premieren:-) Misunnelig.com!!!
      Det Tine K fatet ser bare dritt lekkert ut, jeg hadde lyst på flere ting fra den serien men når jeg ser hvordan minste frøkna er om dagen må visst alt knuselig fjernes fra ønskelisten. Skal si det går unna her om dagen!!! Har blitt kvitt en del lysestaker, vaser og kanner i det siste.....

      Ha en fin kveld

      Klem fra Elisabeth

      Slett
  2. Så mye fint... lampen er råstilig:)
    Kos deg i hovestaden i helgen:)

    Ha en riktig fin ettermiddag og kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Masse herlige nyheter her ja:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...