mandag 18. februar 2013

På ønskelisten


Jeg husker det som det skulle vært igår.
Januar 2012 kom dette bladet ut, og som du sikkert har fått med 
deg har jeg en svakhet for dus rosa.
Da jeg så dette teppet med små grå/beige knupper følte jeg at
 dette er bare noe jeg MÅTTE HA!!!
 Som jeg forstod var ikke dette noe jeg kunne kjøpe, bare sette igang å strikke.

Jeg husker hvor stor min fortvilelse var da vi lærte strikking på
 barneskolen, dette har satt så dype spor at siden da har jeg holdt meg 
så langt unna jeg kan strikking. Og skulle jeg være så vågal å begi meg ut å et 
nytt strikkeeventyr, vet jeg at etter 5 runder(heter det det??) 
så ville jeg bli sengeliggende til påske med min nakke. 

Kanskje jeg skal sette inn en annonse i lokalavisa:
desperat husfrue søker dame med sterk nakke og jevne masker.
Billett merke: svak for rosa
......nei dette hørtes jo helt ut som noe annet. hihi

Nå er det bare å sæla på, vi skal forflytte oss.
Imorgen kommer noe uventet fra meg, hvis vi rekker det i år da...

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Ååå, så lekkert.
    Skulle ønske jeg kunne strikke selv.

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig teppe:)
    Skjønner godt du falt helt for det:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...