tirsdag 12. februar 2013

This is me....


God morgen alle lesere.

For noen dager siden ble jeg bedt om å ta et portrettbilde,
med det første ble jeg stiv av skrekk.
Er det noe jeg hater er det å se bilder av meg selv. 
Tiden og hendelser har satt sine spor og jeg føler ikke lengre
at slik jeg er inni lengre vises på utsiden.
Langt der inne er jeg, men når du ser meg er det
 mange som glemmer at under alt sammen.......der bor jeg!!!!
Jeg hører kommentarer og ser blikkene for er det noen man værer når
man har mye å bære på,  er det andres reaksjon.

Så jeg tenkte jeg skulle ufarliggjøre det hele ved at JEG
 styrer når bildet av meg kommer frem.
Så ....this is me.
Er det som de sier: mye å ta i, mye å være glad i.
Bør jeg være elsket for flere liv fremover:-)

People be kind......
Jeg minner om at jeg lever etter dette:
Har du ikke noe pent å si, så ikke si noe!!!!  

En ærlig og naken klem fra meg, Elisabeth

12 kommentarer:

  1. Et nydelig og flott bilde, av en nydelig og flott jente!!!

    Klem, Tina

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth:)
    Dette var et nydelig portrett, og så pen du er!!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Nydelig!! Klem fra Anne!

    SvarSlett
  4. Flotte Elisabeth!!!

    SvarSlett
  5. Be kind? Her er det jo ikke noe å utsette på. Du er vakker. Jeg kunne drept for den plettfrie huden, og det tjukke håret ditt.
    Og hvem har ikke noen kilo for mye? Skulle ønske du så hvor pen du er.
    Klem fra meg =)

    SvarSlett
  6. Morsomt å se hvordan personen Elisabeth ser ut. Tøffa, som tørr!!! Har ingenting å skjemmes over du nei.
    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  7. Her ser jeg en utrolig vakker jente, med et godt sinn og en varm sjel! Jeg håper virkelig du ser på bildet og tenker: Visst er jeg nydelig!

    God klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Så utrolig koselig å se den herlige jenta bak den nydelige bloggen:)
    Flott jente du er, bare nydelig:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Kjære Elisabeth!
    vakkert bilde av deg:) Stolt og imponert av deg....!!! Stå på vennen:) Gode varme klemmer fra Rønna:)

    SvarSlett
  10. Hei søta!! :-) Så fint bilde av deg... Du ble frisk den gangen -det er det viktigste. Go girl!
    Klem Randi

    SvarSlett
  11. Så nydelig du er :-). Super pent hår, og vakre øyne.

    SvarSlett
  12. Nydelig portrett!!
    Koselig å se frua bak den fine bloggen.

    Klem fra Margit

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...