fredag 1. februar 2013

Mørke grå, mørk eller sexy....


Da har endelig fredagen her igjen:-)
Etter å pakket og pakket, gjenstår det å få alt i bilen og legge ut på tur.

Igår kom jeg over bildet(nedenfor), it spoke to me!!!!
Digger alt på bildet spesielt veggfargen.  
Er på utkikk etter en mørk grå farge til å ha på 3 vegger
 på hoved soverommet. Dette var en god kandidat. 
Kan virke litt brutalt på et soverom, men takket være at en vegg
 med vinduer og lyst sengetøy tror jeg dette kan bli sexy....

Kilde: Dorothea

Vi får se.

Ønsker alle en riktig god vinter helg i det nydelige været:-)
Avsted på hyttetur. Kanskje jeg stikker innom med en helge rapport?

Klem fra meg, Elisabeth

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, og nydelig gråfarge :-)
    Ha en strålende helg og hyttetur - kos deg!!

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Kjempefin inspirasjon og nydelig gråfarge:)

    Ønsker deg en fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Ja, det bildet fra Dorothea er vakkert! Fant det i dag!
    Dorothea butikkene er mine favorittbutikker!
    Elsker omtrent alt de har!!
    Ønsker deg en NydeligFlott fredagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  4. Den gråfargen var jo bare utrolig flott:)
    Tror nok den kan bli kjempe fin:)
    Kos deg masse i helgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Nydelig :)
    Har lagt min elsk på den gråfargen.
    Ha en riktig fin tur i helgen og kos dere masse.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  6. Hei :) Vet du hvilken grå farge dette er?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...