onsdag 24. november 2010

Alltid velkommen

Homes and Gardens

Jeg vet ikke hva som skjer, men usannsynelig
mange har tatt titten innom meg i dag.
Og det finnes ikke noe koseligere enn å få overraskende
besøk både i bloglandia og i virkeligheten.
Her er døren ALLTID velkommen skal du vite.

Om det er for at den populære bloggen Anettehus har gjort
 folk oppmerksom på min blogg eller for at dere liker det
dere ser- alle er velkomne samme hva.

Må innrømme at de hjemmene jeg har visst de
siste dagene pirrer virkelig inspirasjonsvibbene, synes jeg i alle fall. 

Takknemmlighets klemmer fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Det var et skikkelig koselig bilde du hadde der, likte veldig godt kransen på inngangsdøren. Alltid gøy å titte på bloggen din, du er jo så fantastisk flink til å legge ut både titt og ofte.

    Ha en knall kveld :)

    SvarSlett
  2. Det var nydelig! Sinkhus må en ha... :) Mitt er i hus nå. Juhu!

    Stjernene er fra Hødnebø, men merket er THG. Billige da! 110 kr. Det passet meg utmerket!

    Ha en finfin uke videre. Klemmer fra Anine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...