onsdag 17. november 2010

Giveaway


 Nå skal det feires både det ene og det andre,
passert både 16-17- og 18 000 unike besøkende.
Og ikke minst så må vi vel feire at det går mot juletider.

Hva blir loddet bort??
That is the question.... 

Jeg har valgt å gi bort en FORUNDRINGSPAKKE.
Barna vet aldri hva de får i kalenderen og
 da kjører vi samme linjen for de voksene.
Er ikke så ofte vi voksene blir overrasket, så da er dette sjansen.
Men kan si det slik jeg hadde blitt fornøyd om jeg hadde fått dette.
Og ifølge Husbonden kan jeg være litt vanskelig å
 tilfredstille (...stopp ingen stygge tanker) på GAVEFRONTEN.  
Det vil bli avslørt etter trekning hva som er i pakken.

Det som må gjøres for å kanskje bli den heldige vinner er:

1 lodd: Legg igjen en kommentar under dette innlegget.
Har du ikke blogg legg igjen mail adr.

2 lodd: Legg til Elisabeths Borg i sidebaren din, eller link til denne giveawayen.
                Hvis den som vinner har 2 lodd, vil man få medsendt en ekstra overraskelse slik som sist:-)

Trekning blir fredag 10.desember

Lykke til!
Psst: Hvis du liker det du ser, kanskje du vil bli følger.
DA blir jeg så GLAD:-)



54 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med på trekning :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth

    Så spennende da..jeg er med 2 lodd legger en link på bloggen min..ha en fin onsdag kos deg masse
    Klem fra Fruen

    SvarSlett
  3. Hei=)
    Så spennende med forundringspakke=)
    Jeg er gjerne med på trekningen, jeg. Tar to lodd=) Er følger fra før av;)
    Spennende å se hva gaven inneholder, vinner eller ikke vinner=)

    Ønsker deg en fin dag=)

    SvarSlett
  4. Så spennende med lotteri.Jeg er med!
    Jeg er følger fra før.
    Ha en fin onsdag.
    Klem fra Eva :-)

    SvarSlett
  5. Elsker overraskelser så jeg tar 2 lodd!

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med på Giveawayen din:)
    2 lodd på meg ;)
    Ha en fin kveld videre!
    Vennlig hilsen Lillian.

    SvarSlett
  7. Så spennende med en forundringspakke da, jeg blir med;) Er følger fra før, så da skulle det bli to lodd på meg:)

    SvarSlett
  8. Forundringspakke er kjempespennande :)))
    Tar 1 lodd hos deg, eg

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  9. Spennende! Jeg vil gjerne ha 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg blir gjerne med på spennende trekning. Blir det 2 lodd når du allerede ligger i sidebaren på bloggen min tro?

    Venter i spenning.

    Jorunn

    SvarSlett
  11. Oh, overraskelser er toppers!! Jeg vil gjerne være med!!! Du ligger allerede i sidebaren, så da blir det kanskje to lodd?

    Ha en herlig kveld videre!!

    SvarSlett
  12. Spennende :) Jeg vil være med ;) Kjempefin blogg, Elisabeth!
    Trine, trine@vareb.no

    SvarSlett
  13. For spennende for meg i Døsset til å la være å bli med. 1 lodd til meg da.

    SvarSlett
  14. Åh, det er så kjekt med forundringspakker..det er jo lov å håpe:)

    Vibeke

    vibhegg@hotmail.com

    SvarSlett
  15. spændende, spændende :-) jeg er med på et enkelt lod :-)
    kh Pia

    SvarSlett
  16. Jeg blir også gjerne med! Klem Madelén

    SvarSlett
  17. Hei
    Jeg er innom hver gang du har nye innlegg, og syns du har mye bra. Keep it up!!
    Henger meg med på giveawayen din,
    og håper på det beste ;-))

    Klem

    SvarSlett
  18. Hei!
    Jeg blir gjerne med på giveaway:-)

    Nina S
    nsaglien@online.no

    SvarSlett
  19. Så gøy da.Jeg tar ett lodd jeg.Klem Alfa

    SvarSlett
  20. Gratulerer med så mange besøkende! Spennende med overraskelser så jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)Har ikke egen blogg enda, men det kommer...

    SvarSlett
  21. Hola!! Que bonito sorteo!! Me encantan las sorpresas :D
    Si puedo, me encantaria participar en tu sorteo!! Ya lo he publicado en la barra derecha de mi blog asi que haber si tengo suerte!! :)
    Saludos cariñosos desde España
    Belinda

    http://lacasitadebelinda.blogspot.com

    SvarSlett
  22. Hei. Nydelig blogg:)Jeg prøver lykken med 1 lodd.
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  23. Hej!

    Åhh, vad spännande...
    jag har länkat så 2 lotter och naturligtvis har jag blivit följare...
    så härlig blogg...
    Ha det gott!!!
    Kicki

    SvarSlett
  24. Så herlig med giveaway da...gratulerer med flotte besøkstall i den flotte bloggen din!! Du ligger på min bloggroll, jeg følger deg og jeg!! Blir vel full pott lodd på meg da!! gleder meg til trekning!!

    SvarSlett
  25. Så masse nydelige bilder her inne:) virkelig nydelig! Jeg blir med på giveawayen. Spennende! Har linket på min blogg så jeg tar 2 lodd! Har lagt meg til som følger å:) Ha en fin dag

    SvarSlett
  26. Og denne har jeg klart å unngå? Ja, men... Jeg vil jo selvfølgelig være med å feire med utlodding! Jeg er jo følger hos deg fra før så da blir det full pott lodd på meg.

    Håper du er i bedre form!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  27. Hei! Spennende med forundringspakke, og fin blogg :) Jeg tar gjerne to lodd. Har lenket til give away på min blogg.

    SvarSlett
  28. Selvsagt vil jeg være med på giveaway :)

    Kitty

    SvarSlett
  29. Gratulerer med mange besøkende! Dette blir spennende og jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  30. 2 lodd til meg takk! Linker deg :-) ha en fin dag!

    SvarSlett
  31. Hei. Hiver meg på og tar like så godt 2 lodd. Å la meg til som følger på den vakre bloggen din

    SvarSlett
  32. Jeg blir gjerne med, og tar to lodd!
    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  33. jeg linker deg også, dvs 2 lodd;)

    SvarSlett
  34. Så gøy med en overraskelse:) Jeg tar to lodd!

    SvarSlett
  35. Hei :)
    Jeg tror jeg tar 1 lodd. Ha en fin helg!
    Hilsen Maria :)

    SvarSlett
  36. Heisann:)

    Jeg tar 2 lodd, kjempegøy med overraskelse!!:)

    Hilsen Lene.

    SvarSlett
  37. Så moro med give away og forundringspakke :)
    Jeg blir med og tar 2 lodd - kommentar og link!!
    God jul :)

    SvarSlett
  38. Jeg vil, jeg vil, jeg vil :D
    Overraskelsespakke er jo så moro!!

    Ååå, det blir spennende altså :)

    hun_ja@hotmail.com er mailen min om jeg skulle være så heldig :)

    God førjulstid snille deg :)

    SvarSlett
  39. Så spennende! Vil gjerne prøve meg med to lodd;
    man vet jo aldri ;-)

    God førjul!

    SvarSlett
  40. JEG VIL VÆRE MED! 1 lodd til meg :)

    Blir gjerne med på min giveaway

    http://kittysparadis.blogspot.com/2010/12/giveaway.html

    Kitty :)

    SvarSlett
  41. Kom tilfeldig innom bloggen din i dag og har kost meg med flotte bilder. Jeg tar gjerne ett lodd. :)

    SvarSlett
  42. Oi,så spennende da. Og forundringspakker er det vel noe alle liker. Så jeg melder meg gjerne på her med 2 lodd. La deg til i blogglisten også.

    Ha en fin,fin dag.

    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  43. Jeg vil gjerne være med så 1 lodd til meg.
    Kjempekoselig blogg du har.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  44. Spennende :) Jeg vil være med og tar 2 lodd! Tusen takk :) Kommentar og link.

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  45. Denne kommentaren gjelder for I Døsset sin blogg. Slik at det blir riktig i rekkefølgen her:-)

    SvarSlett
  46. Hei, hei.

    Jeg blir gjerne med og tar ett lodd av deg :-)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Hilsen J-K

    SvarSlett
  47. Jeg slenger meg med på give away jeg også :-D
    2 lodd på meg!

    Veldig spennende med forundringspakke da ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  48. Spennende! Jeg er gjerne med på et lodd :-)

    SvarSlett
  49. Er jeg ikke med..da blir det to lodd på meg da...får som sagt ikke lagt meg som følger desverre:(
    klem klem

    SvarSlett
  50. Eller jeg er jo følger gjennom twitter:)da blir det 3 lodd da:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...