lørdag 6. november 2010

Hytte kos?

Morsom ide

















Nybygd hytte på Kvitfell, tradisjonell stil med innslag av
industriell design og upolerte naturmaterialer.
Idag skal vi til skogs og ha bursdagsfeiring i gapahuk, med pølsegrilling
sammen med Husbondens familie.
Iløpet av 3,5 uke har 6 familie medlemmer hatt
bursdag, så da blir det felles feiring.
Håpe været er med oss.

God lørdag til dere alle

Legg gjerne igjen spor etter deg, er så koselig å vite
hvem som er innom og så kan jeg besøke din blogg.

3 kommentarer:

  1. Hei,
    og god lørdag til deg :)
    Jeg har vært uten nett noen uker, så nå
    har jeg nettopp bladd meg bakover i masse herlige
    bilder her på bloggen din.
    Nesten litt farlig med så mye inspirasjon...:)
    Klem, Inger Lise

    SvarSlett
  2. Koselig det hørtes ut da. :) Håper dere har hatt en fin dag med fint vær. Klem Anine

    SvarSlett
  3. Hei Inger Lise
    Tankte faktisk på deg igår, lenge siden jeg hadde hørt fra deg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...