tirsdag 23. november 2010

Jeg vant jeg vant!!!

Countryliving

Tro det eller ei, JEG vant gavekort fra Brabo som
Anetteshus loddet ut.
Er helt UTROLIG at nettopp jeg vant!!!!
 Eneste jeg har vunnet på lotteri før var
 en gul plastikk traktor når jeg var 6 år gammel
og min kjæres hjerte for 14 år siden (ååhhh, den var søt).

Jeg ble så glad at jeg nærmest overfalt Husbonden på
gårdsplassen for å vise han hva som stod på bloggen til Anette.
Ikke bare at jeg, ja jeg hadde vunnet men hun hadde skrevet
navnet på min blogg, skjønner du MIN BLOGG på Annetteshus.

Dette er jo rene julaften.

Ser du for deg meg, kan vel sammenlignes med et lite barn
som får sjokolade til frokost en onsdagsmorgen; Thats me!





6 kommentarer:

  1. Hihi så kjekt at du vant! Gratulerer så mye. :)Godt at vinnerlykken smitter litt ;) *♥*

    SvarSlett
  2. Gratulerer masse!!! :) Litt mer stas dette enn den gule traktoren? Eller? Hi hi hi :)

    SvarSlett
  3. Hi, hi
    Gratulere så mye!!!
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye - likte den kommentaren du skrev om at du vant din kjæres hjerte ♥ - den var fin!!!!
    Ha en fin dag.
    Klem fra eva

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med gavekort og takk for hyggelig hilsen hos meg :)

    Tapeten på barnerommet er er fra Sandberg og heter "Elsa". Du finner flere innlegg om tapet under etiketter.

    Ha en finfin dag!

    Silje :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...