onsdag 24. november 2010

Julehjem i Shabby Chic stil









Countryliving

Nok et lekkert hjem, holdt i ton-i-ton farger i Shabby chic stil.  
Så deilig å vært ferdig pyntet og kunne nyte desember.

Det er 1 mnd til julaften, og jeg ligger langt bak på
forberedelsene enn det jeg hadde håpet.
 Jeg har laget flere av julegavene, men må nok
 forberede meg på litt kveldshopping fremover.
Til helgen blir det full rulle med pepperkakbaking
og julegranstenning. SÅ er spørsmålet hvor mye skal jeg
pynte til jul og hvor mye energi skal je legge ned i det da
vi feirer julen borte hvert år.
Juletre blir det, men all annen pynt, hmm.

Tusen takk for alle gratulasjonene jeg fikk igår.
Har allerede plukket ut hva jeg skal kjøpe for gavekortet
jeg vant hos Anettehus.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...