fredag 5. november 2010

Twinkle twinkle little star......

Foto: Elisabeth

Takk for hilsningene fra igår.
Idag har vært en deilig og avslappet dag,
 og skuldrene falt noen hakk ned igjen.
Sov lenge...(lengre enn kl 0600) Helt til kl 0632!!!
Men når barnehagekspressen var kommet seg ut døren
falt jeg godt ned i søvnen igjen.
God sunn frokost i rolig tempo, så bar det avsted til IKEA.

Mange nyttige og unyttige ting som falt ned i kurven,
men så nærmet jeg meg kassen.
Der hvor alt julegavepapiret, bånd, gaveposer osv befant
 seg tror jeg blodsukkeret falt drastisk og
 alt med stjerner ble med meg hjem!!
Måtte jeg le av meg selv, hva skal jeg med dette da.
Har jo flere skuffer fylt med gavepapir hjemme.
Hvert år har jeg et tema for hvordan julegavene pakkes,
 og kjære venner og familie kan herved erklære at i år er det STJERNER:-)

Stjerne klem fra Elisabeth
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...