torsdag 18. november 2010

Lokk opp min hjerte dør....



Finn.no

Jeg er på leting etter en gammel dobbelt dør,
 gjerne i herlig hvit- eller grå patina.
Liker utformingen på den nederste døren,
men døren på det øverste bildet har litt av en utsmykning.

Planen min er at den skal ønske velkommen inn til kjellerstuen.
Er du interessert hvor jeg mener kan du se på hustegningen HER.

Skulle noen komme over en slik dør, så rop gjerne ut.
Tak høyden er 2,40 meter i kjelleren så de kan
ikke være høyere enn det.

2 kommentarer:

  1. Elske slike dører jeg å.
    Synd det er så vanskelig å få tak i.

    ****

    Ja, ofte innom, -men ikke så flink til å legge igjen spor :-))

    *****

    Klem

    SvarSlett
  2. Så spennende med husbyggingen....skjønner godt at du ønsker deg slike gamle dører ja;o) Jeg har kommet over flere på Finn.no...så prøv deg der du også. Takk for titten, alltid like koselig med et besøk her inne hos deg. God helg! Klem fra Maliva

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...