mandag 29. november 2010

Min søken etter julenissen



Lucyina Moodie

Denne forkjørelsen som har innvadert familien
 har krevd sitt nyeste offer, min lille prinsesse.
Så da blir det en rolig dag hjemme.
Tenk om 2 dager trer vi inn i desember!
Jeg prøver å få unna alle julegaver, slik at vi slipper
å stresse med dette i desember og bare kose oss
mens vi venter på julenissen.
Jeg har allerede begynt å lete etter noen som tar oppdrag
 Santa Claus på julaften, da dette var er fiasko dilux ifor.
Historien kommer senere:-)
Fant ut at i de store byene kunne man leie inn en profesjonell
 julenisse for 1000,- kr opptreden på 10 min på julaften!!!!
Kanskje jeg skal pimpe ut Husbonden på julaften?? hihi

For et nydelig vær det er i Tigerstaden,
 iallefall for øyet.

Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Nå vet jeg hva jeg skal ha i den lykta/vasen som irriterer meg at jeg aldri får dreisen på.. Takk for en super ide

    SvarSlett
  2. 1000 kr for 10 min? Hmmm...kanskje jeg skal jobbe som julenisse på julaften i år! :D helt sprøtt at det skal koste så mye. Da er det vel bedre å alliere seg med en nabo. God bedring til forkjølte snuppa. *♥*

    SvarSlett
  3. Kjedelig å være forkjølet stakkars - god bedring til den lille. Fryktelig lekre bilder du har her i dag, jeg skulle gjerne hatt den hvite stolen på øverste bildet, eller helst 12 stk. av dem. Leter sånn etter noen fine hvite stoler,men finner det ikke...

    SvarSlett
  4. Utrolig lekre bilder!!:) Flott inspirasjon!!
    Tenk å ta 1000,- for 10. minutters jobbing, det kaller jeg timelønn;) Håper du finner et alternativ, hehe!!

    God bedring til dere, og ønske om en fin uke:)
    Hilsen fra Lene.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...