lørdag 20. november 2010

Norsk design









Lady Burk

Her kommer bilder fra det norske merket Lady Burk,
startet av Annette Nordstrøm og Nina Taasen
Bare velge å vrake i flotte ting.
For å si det sånn er speilet på bilde nr 3 mer
enn velkommen hjem til meg:-)

Rolig fra meg idag og imorgen da turboprinsen har
sendt forkjølelsen videre til meg.
Supert, var jo så vidt ferdig med forrige omgang.
Vi har vært en tur i huset idag og vandret rundt i kjelleren.
Da ble vi ikke mindre utålmodige. Blir så bra!!!
Skal se om jeg får sendt ut Husbonden for litt fotografering imorgen.
Da vandrer jeg i sengen igjen.

God kveld til alle:-)


2 kommentarer:

  1. Lady Burk. Nydelig! lekker design.

    God bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Hei! Så utrolig flotte inspirasjonsbilder! Ha en flott søndag, klem fra Eli

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...