lørdag 20. november 2010

Norsk design









Lady Burk

Her kommer bilder fra det norske merket Lady Burk,
startet av Annette Nordstrøm og Nina Taasen
Bare velge å vrake i flotte ting.
For å si det sånn er speilet på bilde nr 3 mer
enn velkommen hjem til meg:-)

Rolig fra meg idag og imorgen da turboprinsen har
sendt forkjølelsen videre til meg.
Supert, var jo så vidt ferdig med forrige omgang.
Vi har vært en tur i huset idag og vandret rundt i kjelleren.
Da ble vi ikke mindre utålmodige. Blir så bra!!!
Skal se om jeg får sendt ut Husbonden for litt fotografering imorgen.
Da vandrer jeg i sengen igjen.

God kveld til alle:-)


2 kommentarer:

  1. Lady Burk. Nydelig! lekker design.

    God bedring til deg!

    SvarSlett
  2. Hei! Så utrolig flotte inspirasjonsbilder! Ha en flott søndag, klem fra Eli

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten