fredag 26. november 2010

En dash av jul er kapret





Eva Lindh

Etter å besøkt ulike blogger de seneste dagene,
vokste prestansjonsangsten seg stor nok.
En kjapp tur innom mester grønn,så var ingrediensene
til advent-/juledekorasjonenen i boks. 
Ble så glad når de hadde ferdig grønn fin mose i poser
på tilbud, 80 ,- kr  for 3 poser. Passet meg ypperlig.

Dessverre svikter både kamera og overføring fra iphone,
 så bilder av det ferdige resultatet kommer senere.
Men jeg ble fornøyd.
I helgen skal vi kose oss med julegave "kos",
pepperkake baking og litt annet pyssleri.
Må innrømme jeg kjenner mine begrensninger
så jeg har kjøpt ferdig pepperkakedeig. (fy....!!)
Som husmor er det kanskje det samme som å banne i kirka?

God fredags kveld:-)

3 kommentarer:

  1. Så flotte bilete du viser!! Dette er julestemning slik den skal vere spør du meg;) Du er nok ikkje åleine om å kjøpe pepperkakedeig:/ Vi er fleir;))

    Ha ein fin kveld!!

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Pff..jeg har da kjøpt ferdig pepperkakedeig på Ikea jeg, har nok å gjøre allikevel. Og den er god :-) Koselige bilder du viser, gleder meg til å se dine bilder!!! nattinatt..

    SvarSlett
  3. Lovely, very very chic!

    Fer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...