torsdag 4. november 2010

Jeg har kalt inn til


Cox and Cox

DATE

Torsdager jobber Husbonden ofte til kl 19,
så skulle han fikse litt på bilen sin etterpå.
Men jeg har akkurat sendt han invitasjon til date i stuen kl 20.00.
Han fikser maten på vei hjem, og jeg sørger for at de små er i seng.

Tatt meg en velfortjent ferie dag imorgen, skal sove lenge,
kjøpe litt julegaver og en snar tur (eller forressten god tid) innom IKEA. 
Kanskje jeg rekker innom en vennine i barselpermisjon før jeg henter
"tidlig"  i barnehagen.

Oi, ble visst ikke så rolig dag allikevel dette.
Men det er MIN DAG!! 

3 kommentarer:

  1. Hørtes fint ut, kos deg på daten og nyt fridagen i morgen

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth og takk for tipset! Håper dere hadde en hyggelig date og så får du kose deg masse i helgen. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Kos deg på fridagen din....deilig med en dag du kan velge helt selv hva du skal gjøre...God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...