tirsdag 30. november 2010

Før julstips: Overraske barna FØR jul

Hvis du googler: letters from santa får du opp flere treff
hvor man kan printe brev fra nissen.
Fylle inn barnas navn, bosted osv som stemmer med ditt barn.
Kan benytte tekster som jeg (nissen) og rudolf snakket
 akkurat om deg og mange andre tekster. Søtt ikke sant?

Hvor glad hadde du blitt om du hadde fått brev fra
nissen at han tenkte på nettopp deg!? 

Tror jeg har lyst på et sliki brev selv jeg:-)
Barnet i meg ville blitt glad.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips. Helmax jo. Har skrevet ut 4 sånne brev, to til de minste gutta her og 2 til kameratene deres, som går i posten idag. Kjempespennende!! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. jo, det er nettopp det vi her..hehe..lite som skal til og barna blir så spente. Har tenkt å skrive ut flere nærmere jul og gi til dem uten at de vet det er meg...:-) Takk for kjempekoselig ide!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...