mandag 29. november 2010

Flinke gutter:-)









Foto:Pappa

Se så flinke gutta har vært til å snekkre idag.
Liten korreksjon er at takstolen skal på på torsdag,
men med slik progresjon på kun 1 dag - trenger vi ikke bekymre oss.
Deilig med flinke folk:-)

Men stakkars gutter da som jobber ute i 20 minus grader.
Har tenkt å ta med litt kaker og varm kakao når jeg treffer de.
Ja, for jeg har aldri truffet dem!
Dette er bygging basert på avstandsforhold,
hmm kanskje ikke det beste ordet- men du skjønner tegningen.
Jeg fryser i stua i 25 trekkfulle pluss garder:-)

Klem fra Elisabeth

Hjertelig velkommen til mine nyeste følgere.
Veldig koselig at så mange har lyst til å følge meg videre.




1 kommentar:

  1. Wow, dette går unna! Så spennende tid du har foran deg, du kommer til å kose deg masse!

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...