søndag 28. november 2010

Frem skritt dag for dag

Foto:Pappa

Slik så det ut på torsdag, fredag ble svila festen rundt.
Min svigerfar hadde snakket med snekkerene og
 på kommende onsdag skal takstolene på!!
Kanskje greit med litt reisverk først?!
Men ta det med ro sa de, vi setter inn støtet på
mandag og kommer mannsterke.
Så da blir det spennende å se om de har tatt seg
vann over hode eller om de klarer det.

Ellers har vi fått beskjed om at før jul skal vi ha bestemt
 hvor alle kontakter, lamper og brytere skal plasseres.
 DA kjente jeg et snev av panikk, men jeg vet ganske
 klart hvor vi skal ha møbler, kjøkken benk osv skal stå.
 Slik jeg tenker er å ta for meg rom for rom
og tegne inn og være raus med stikkkontakter.

Men hvis noen har noen gode råd å komme
 med, godtas det med stor TAKK.

Klem fra Elisabeth





2 kommentarer:

  1. Så gøy at det går fort framover :)
    Eg trudde me hadde nok kontakter her hos oss, men savner fleire på kjøkkenet. Skal du ha kjøkkenøy MÅ du ha ein kontakt på den :)
    Me skulle gjerne hatt lysbryter i begge "ender" av stova, så slepp du gå gjennom heile for å slå av/på lyset... Ha ein fin søndag! Her skal det lages julepynt :) Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. spennende med nytt hus :) jeg så på en blogg at ei hadde stikkontakter i vinduene. det syntes jeg var lurt med tanke på advent stjerner eller om du skal ha ei lampe der til hverdags også :) lykke til med husbygginga :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...