mandag 8. november 2010

Herlig mandag

Elle decor

Nok en nydelig dag, skal man si høstdag eller vinter dag??
Samme hva deilig sol.
Tenk det er såvidt litt under 7 uker igjen til julaften, det går fort.
Ifjor fikk jeg unna all julegave shoppingen før desember,
 og det var godt.
Synes det kan bli litt mye folk på kjøpesentrene i førjuls rushet.

Jeg har sett en flott ide på en blogg som jeg kommer til å lage og gi i julegave.
Kan ikke si hva det er, siden noen venner er innom bloggen
og jeg vil overraske dem.
Vet mange er i mot kopiering, men hvis jeg hadde laget et innlegg
om det jeg lager men spesifisert at det IKKE var min ide
 og om hvor jeg har ideen fra,
ville det blitt negativ respons på dette.
Har sett flere diskusjoner rundt på blogger angående kopiering. 

(lenge siden jeg hadde baderoms inspirasjon nå...hihi)

God mandag

Vært moro om du la igjen spor etter deg og sagt din mening

2 kommentarer:

  1. Syns kopiering er helt greit, så lenge den som fant på ideen får cred for det :)
    Viss man linker til bloggen der du fant det er det vel greit? Eg hadde ihvertfall blitt stolt, ikkje sur, viss nåken syns det eg hadde laga var så fint at dei ville lage det sjøl og :)
    God natt. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Good Morning,
    Thank you for all comments, I also love your blog!!!! Can I have that bathroom??? This one is going to my dream files...Yes I do have a dream file...


    Kisses

    Fer

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...